simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 23 iulie 2012

Back in Business-Campionatele nationale

Dupa mai mult de o luna de pauza cu doar 4-5 antrenamente am intrat in paine direct la categoria grea si anume Nationalele de XCO care s-au desfasurat anul asta pe cel mai greu traseu de mtb XCO din tara, chiar mai greu decat o etapa de cupa mondiala, cum ar fi cea din Cehia dupa cum mi-a confirmat Elisei. Daca faci mtb asta e testul suprem si am tot respectul pentru cei care au parcurs in intregime traseul si au terminat cursa. Jos palaria ! Daca anul trecut am facut doar 3 ture pe traseul scurt, fiind la juniori, anul asta am vazut care e adevarata diferenta.



A fost un traseu de aproximativ 5 km cu 230 m diferenta de nivel pe tur, care includea multe parti interesante. Un traseu complet. Cu urcari pe pietris, pe pamant cu slalom printre pietre, cu urcari pe radacini, cu urcari in ac de par si abrupte, un traseu cu coborari care mai de care mai piperate, majoritatea parcurse din spatele seii. Un traseu care te trezeste si iti aminteste ca esti viu. Un traseu foarte tehnic care te face sa dai "all-in".




Cativa rideri, inca de la antrenamentele din ziua anterioara s-au ales cu julituri, care i-au descurajat pe unii. Eli spunea ca daca nu ai o julitura inseamna ca nu ai fost la nationale. Eu mi-am facut intentionat cateva, in timpul concursului am avut noroc si nu am patit nimic decat cateva mici incidente.



Nu am avut nicio asteptare de la acest concurs avand in vedere forma in care ma aflu, singurul scop a fost sa termin intreg. Asadar putem spune ca mi l-am indeplinit, chiar daca a trebuit sa aleg "chicken-line" in portiunile foarte periculoase, am considerat ca inca nu e momentul, cu toate ca aveam o ciuda pe mine din cauza asta. Ma gandeam la ce imi spunea Tudor si ceilalti colegi, "daca vrei sa inveti trebe sa te dai" asa e, dar de data asta am ales mai bine cu claviculele intregi decat cu cateva secunde mai rapid.





Vreau sa-l felicit pe Tudor care a reusit performanta de a iesi Vicecampion, alaturi de regele mtb-ului romanesc Tudy Oprea si totodata felicitari lui Elisei care a completat podiumul cu locul 3. Ma bucur pentru ei. De asemenea ma bucur sa-l vedem din nou pe podium, chiar daca a fost cu mine la categorie, pe Crista Daniel care si-a revenit incredibil si si-a reluat pozitia unde ii sta lui bine, pe podium, obtinand locul 3 la U23, apoi George locul 5 o evolutie modesta, nu a scos tot din joben deoarece a prins o zi slaba datorita unor probleme, iar ultimul dar nu cel din urma locul 6, EU :)).


A fost concursul la care m-am bucurat si am tinut cu dintii sa termin, dovada poza de finish. Chiar daca am ajuns direct la premiere, n-am abandonat si am avut sentimentul de " o treaba bine facuta".

In continuare, in 2 saptamani ne vedem impreuna la startul celui mai vechi maraton din Romania, fara alte prezentari BANAT MTB MARATON : (click pe imagine pt site)


Un comentariu: