simpleserggio.blogspot.com Web analytics

vineri, 30 mai 2014

365 - Un sezon de mountainbike !

Sunt bucuros că mi-am îndeplinit un vis şi în final iţi pot prezenta un proiect la care lucrez de aproape 2 ani. Este vorba de documentarul "365 - Un sezon de mountainbike". După o perioadă în care am visat la el, apoi l-am pus pe hârtie, au urmat 365 de zile de filmări şi aproape încă pe atât de montat şi editat, pentru că tu să poţi să apeşi pe butonul Play acum.:)



Totul a început în urmă cu 2 ani, când şi-au făcut apariţia primele idei, despre cum ar fi să fac un astfel de film, cum aş lega tot, ce aş vrea să prezint, cum l-aş promova. M-am tot gândit şi am tot reflectat până la un moment dat, care a fost momentul decisiv. Acest moment a fost în dimineaţa unui concurs, e vorba de ultima ediţie a Maros Maraton din 2012. M-am trezit la ora 4 dimineaţa şi am început să mă tot gândesc şi să îmi imaginez cum ar fi. Visam cu ochii deschişi şi cu un zâmbet plin de entuziasm, în timp ce eram întins pe podea. Atunci am realizat că trebuie neapărat să fac filmul ăsta. În următoarea perioadă, i-am spus şi tatălui meu ce vreau să fac, iar el a fost primul "sponsor" care a susţinut ideea mea, cumpărându-mi o cameră GoPro hero 2. Aveam o viziune şi o cameră în braţe. Am mai avut nevoie de un plan bine pus la punct pe hârtie, o voinţă incredibilă şi o echipă de oameni care au fost prietenii mei: George Popovici, Aurelian Raducanu, Marian Manole, Balkus Dan, Irimia Alin şi alţi cunoscuţi care au participat la realizarea lui. Jos pălăria pentru voi! De unul singur nu aş fi reuşit.

Să vă spun acum despre ce e vorba.
Ce reprezintă acest documentar 365- Un sezon de mtb?

Pe scurt, reprezintă un an din viaţa mea, 2013 mai exact. L-am realizat în primul rând pentru mine, ca să îmi aduc aminte mai târziu cam cum arăta viaţa mea la 20 de ani. În al doilea rând l-am făcut pentru tine cel care îl vei viziona în următoarele 2 ore şi câteva minute:) şi vreau să îţi mulţumesc pentru asta!

Am încercat să surprind în acest documentar toate etapele pregătirii unui sezon de mountainbike. De la zero la... înapoi la zero! Adică un an întreg, din iarnă până în iarna, 365 de zile.
Practic, acest documentar reprezintă montarea pe sticla a cărţii "De la zero la campion". Dacă nu ai aflat încă despre ea, te invit să o faci acum aici "De la zero la campion " 

Înainte să te las să îl vizionezi, vreau să mulţumesc părinţilor mei, apoi sponsorilor: Racing Bike Pro , Bike Nature , Isostar , Compressport, Gopro, Maros Sport Tyr sport Romania , sălii de fitness Amore Mio Fitness si tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui documentar.

Acum îi poţi da Play :)




365 - Un sezon de mountainbike from Paraschivu Sergiu on Vimeo.




3 comentarii:

  1. poti face o varianta mai scurta? de 30 minute max ?

    2 ore jumate mi se pare foarte mult. Nici macar filme istorice nu ajung la durata asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. voi face, data viitoare :) Acesta nu e un film istoric, nu e un film comercial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai sergiu este de milioane clipu asta , parca as vrea sa-l vad in continu , sincer mi-a placut foarte mult , cred ca 80 % din traseele facute in jurul Resitei le-am facut si eu , ami aduc aminte cand eram si eu pe la vreo 18-20 ani asa ca tine schimbam 2 randuri de cauciucuri pe an dar erau de slaba calitate de alea cu sarma pe margine dar in fine , ma straduiesc sa tin pasul in continuare , cel mai frumos traseu mi-a placut cel facut spre Semenic si la-ti coborat prin padure la Garana si ati revenit inapoi pe sosea . Semenicul a fost primul meu munte pe carca unei biciclete si va ramane un munte minunat in care poti petrece cateva ore in natura si mai ales un aer rarefiat de cota 1400 m. Inca o data felicitari pentru munca depusa pentru acest clip minunat , si as avea o rugaminte spune-mi cum se cheama prima melodie din clip ce-a Indiana.

    RăspundețiȘtergere